Disturbed Angel!

Yes! That´s me! Det är mitt Goth namn! haha! :P
Idag har jag typ bara packat och suttit här!
Ska ju dra till pappa vid åtta tiden! hehe! :P Dra bort från all skit här hemma! :)
Och bo hos pappa i en vecka! Får se hur det går! och han får ju förmodligen bredband under veckan också :) Hoppsa hoppsa! Vill verkligen att han ska ha det! Så jag har kontakt med folk! haha !xD
Är så jävla trött också! Sen förut fick jag reda på en hemsk sak också! Fy fan! :(
Kändes inte kul! Men sen börja jag skriva med en kille från Karlstad och han lugna ner mig :)
Tack<3 Hehe! Ska strax packa ner det sista så jag är klar så jag inte behöver tänka på det :P
hehe! Jaa! Vet inte vad jag ska skriva mer! Märks ju när pappa har fått internet! :P Haha!
Hade guld!

Frida-Saknar dig :(<3


image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0