Girlfriend

Jaa! Då har det vairt helg och sånt också då! Har varit hos pappa i helgen så har inte kunnat skriva något här!
Eftersom han inte har skaffat bredband än >< BAJS! Haha! Jaa! Hände inte mycket under helgen ><
Tråkigt! Men men! Det är smällar man får ta! FY FAN vad jag saknar Tina .__. >< Baah! Jobbigt det där!
Sen saknar jag att ha ngn där,ngn att älska >< Mig gilla Tobias ju<3 Vill att han ska komma upp hit snart så man får träffa denna underbara människan! hehe! :) Prata ju med han i Fredags! SÅ GÓ :') <3
-Bye-


Jag sitter på en grusväg mitt ute i ingenstans. Mina kinder är våta av mina sorgetårar, gråter över mina misstag och förluster. Jag sitter och stirrar rakt framför mej, tänker på alla fel jag gjort. Tårarna kommer igen, jag täcker för mitt ack så brustna ansikte med mina lortiga händer. Mina kläder är trasiga, alla grenar i skogen försökte ta mej, stoppa mej. Det börjar regna, jag tittar upp. Sedan blundar jag och låter regnet rena mitt ansikte, jag sträcker upp mina händer. Jag ville rena dom med, regnet rinner nerför mina armar och ansikte. Känner mej renad, då slutar regnet. Jag lägger mej ner, på sidan. Jag lutar mitt huvud mot mina händer, lite av mitt hår hamnar på min kind. Jag sluter mina ögon.
Jag känner att någon står och tittar på mej, han står på huk och betraktar mej. Han ler. Jag sätter mej upp, tar bort håret från ansiktet. han lägger huvudet sitt på sne.
"Vem är du ? " frågar jag.
" Jag är din skyddsängel, kom med mej . " sa han och sträckte ut sin hand.
Jag sträckte ut min trasiga hand, tog tag i hans. Jag blev hel. Jag blev vacker. Mina trasiga kläder blev hela. Jag hade kommit till himlen.

image12

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jo :). Du med go. :P


LISEBERGSDEJT

2007-04-16 @ 22:33:51
URL: http://lamp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0