My immortal

Jag har börjat tappat lusten.
Lusten för att äta,lusten för att leva!
Har bara inte någon lust till något! Vill bara sova bort allt! Eller resa långt här ifrån!
Ifrån all skit och all svek!
Bort från allt bara! Och sen komma tillbaka och ta nya tag!
Det enda jag gör om dagarna är att läsa Vingklippt Ängel,mår skit,skär mig(Bara ibland när jag verkligen inte orkar, och så försöker jag sova bort dagarna! Orkar inte se ljuset. Ser bara mörkret!
Jag blir bländad av allt ljus som finns!
Jag har åte för mycket. Måste straffa mig själv. Jag äter trots jag inte vill ha!
Mår illa av allt! Men äter för att mamma inte ska misstänka något. Vill inte att hon ska se att jag mår dåligt.
Då blir det BUP igen och det vill jag verkligen inte. Allt rinner ur mina händer.
Jag söker efter kärlek och tröst. Men finner aldrig något.
Men Tobias. You rock my world! Som jag har sagt förut!
Du är den som kan få mig le när jag gråter! För du är så underbar mot mig<3
Du låter mig vara mig själv. Du låter mig vara den jag ska vara.
Evanescenca dunkar ur mina högtalare nu och jag njuter av den härliga rösten<3
Det bandet har jag alltid gillat och kommer alltid att göra! Kan nästan alla låtar utan till!.

Varför ska man leva när man inte orkar?

image17

Vad går livet ut på egentligen? Daglig smärta och ensamhet! Det är så man inte vill leva egentligen! Men ändå får man ta den skiten! Vad är då livet värt om det ska vara så dag in dag ut. Vill klippa bort alla mina minnen. Vill ta bort all skit jag får av folk! Vill skära bort all svek i mina år. Vill skära bort dom dåliga personerna som har gjort mig så illa i åren! Jag trodde vi var vänner! Men är glad att jag har kvar några få av dom äktaste äkta personerna! Ni är mina diamanter. Ni är guld värda. Ni borde få tusen tals rosor! Vill ge er det. Men tyvärr har jag inga pengar till det! Men vill att ni ska veta att jag älskar er så otroligt mycket<3
Emma,Sus,Sandra,Frida,Elin,Jessica,Jessica,Nina,Kini,Ninni,Josefine,Coffe och Emelie.
Ni är guldvärda i mina ögon<3 Ta vara på er!

image18

Tomheten svider i mitt bröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0