You

Hmm! Hur har dagen varit idag må tro?
Ensamt
Men att vara ensam är min vardag! Gjorde ett test förut!
Men deprissons grad är tydligen på 92% Oo Känns ju väldigt säkert :O
Gick med Gobii in till stan förut :) gött! Sen ringde Sus och fråga om jag ville följa med och åka Cadillac! Klart jag ville :D Jävlar va kul det var :) Hehe! Gobii gick till Fredrick :P Sen strax efter elva blev jag avsläppt vid Hugo! Träffa Gobii och Fredrick där! Dom följde mig till Timmys sen åkte jag hem! Gött faktiskit! Lagomt lugn kväll :)
nu sitter man och drölar med Mattias (en från Skåne som ska flytta till Karlstad :D) Och Heniik! As länge sen jag prata med han! Kom på hans msn bara sådär förut :P Så var tvungen att adda den! hehe!
Idag (kl är efter 00:00) så ska man rensa plattorna! YAAY! Or not >< Blööö!


image19

Ur vingklippt Ängel!

Kommentarer
Postat av: Liz

Hej! boken vingklippt ängel är skit bra, hoppas du läst klart den.. Man är aldirg ensam... Vet inte vem du är men det du skriver griper tag i en.. kramkram=)

2007-04-23 @ 20:17:46
URL: http://lovehate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0