Blekning

Haha! Jaa! igår var man på eu kurs då! Gick riktigt bra faktiskt :D haha! läraren till mig:
"Fan! Dig går det då fan inte att kugga" :D Haha!
Känner mig duktig! Han fråga också om jag redan hade gått sån kurs för att jag kunde x')
haha! Fy fan ;D då känner man sig riktigt lyckad :)

image30

Haha! inatt klippte jag luggen! Hade lite tråk så fick för mig att klippa den! orka gå till en frisör när man kan klippa själv? Eller iaf försöka :> haha! Blev faktiskt rätt så bra! Ska sno mamma´s blondering i skåpet och bleka luggen :D sen blire rosa i den! Fy fan vad gött :D Snart börjar skolan också! Det enda roliga är att man får träffa sina klass-kompisar igen :* alltså! Elin,Jessica och jessica! har faktiskt saknat dom som AS! Haha! :P
Men resten kan dra åt helvete! Typ :P inte riktigt då! Men fjortisarna iaf :P x'D Mahaha!
De flesta vet vilka jag snackar om! Men tänker inte nämna några namn så att ;D
Johanna Emma Maria Tomasson
(L)
Pierre Eddie Johan Höglund

image31

Miss you as hell! <,3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0