Disney-Helg!

Seg helg ,__, Har varit en sån helg man bara viljat sova bort!
Men iaf! den här helgen har jag varit hemma! Ville åka till åmot! Men var för deprimerad..
Så har sutit här vid datorn och kollat på musik-klipp från Disney! Älskar det(L)
Har också tagit ner endel låtar! Gaah! Vill ha alla mina video-filmer och en video och ha Disney-maraton!
Någon som vill vara med? :* en stor popcorn skål och massa Disney! Mysigt!
Aaaw! Saknar Pierre som en ståle ><


Du ska lära din väg att vår gåtfylda värld är mycket stor.
Den är svår är att helt förstå inget brukar någonsin gå. Så som vi tror.

Men vi följer din väg,ger dig stöd för varje steg när allt känns hopplöst min vän.
Vi står stolta och ser hur du lär dig mer och mer. Vi är mer än du tror vi är en.

En familj En familj vi är en!
En familj En familj vi är en!

Alla vet hur jag ska va, men jag vill bara va jag, just den jag är.
Får jag bli så som jag vill eller är min vilja till mest till besvär?

Våra förfäder går dom följer vart vi går. Dom följer din väg lilla vän.
Genom grått genom skratt. Dom går med oss dag och natt.
Vi är mer än du ser... vi är en!

En familj En familj vi är en!
En familj En familj vi är en!

Vi är en hör ihop som två träd med samma rot!
Och jag är föralltid din vän, när jag kan ger jag svar.
och den kraft och kärlek har den ger mig än du ser...vi är en!

En familj En familj vi är en!
En familj En familj vi är en!

Lejonkungen 2-Vi är en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0