Johanna Tomasson (L) Pierre Höglund

Jag älskar Pierre mycket :) Men igår lämnade jag den underbara staden med min älsklingar!
Fy fan! Satt och nästan stor grina när jag åkte hem! Och all smärt! Smärta i hjärtat för att jag har lämnat dom! och smärta i foten efter att ha stukat den tre ggr om när jag har varit där nere! Men det känns rätt gött att äntligen sitta i sitt eget rum efter två veckor! Kunna höra Selma skutta omkring på golvet.! Hon känns stor :P men det kan vara jag som är van med kattungar :P hehe!
Men inget ska få förstöra mellan min och Emelie´s vänskap!
och inte mitt och Pierre´s förhållande! 25 mil! Det är egentligen inget! Det går ofta buss så att :')
Det är prat på att dom ska flytta tillbaka till Arvika! Om dom gör det! då jävlar blir Johanna glad :)
Kan ju berätta lite vad jag har gjort i Lidköping! Ajaa! iaf.

Onsdag: Sätter mig på bussen från Arvika 10:20! Åker mot Karlstad med ett stor leende på läpparna! Sen fastna man i Karlstad i typ en halvtimme! Satt där och svettades! (härligt....not) haha! Sen åkte bussen! Äntligen! påväg :D satt och lyssnar på musik messa.. Men efter Kristinehamn somna jag x') vakna av att Erika och Pierre skicka sms till mig :P haha! Vakna i Mariestad! ännu gladare! :'D Snart Skövde fan^^ Sen är man framme i Skövde! Leta rätt på där Lidköpings bussen går ifrån! Vänta ngn minut! sen gick den! åkte till Lidköping! Maddis,Erika och Niklas mötte upp mig^^ haha! Gick vi tillbaka! Skulle vänta på att Didrik skulle komma med tåget^^ Sen gick jag,emelie,Erika och David och möte han! Emelie sken som en sol :) Sen drog vi ut till torpet! kändes tomt att inte Pierre var där! iaf vi lyssna på musik,prata och hade kul! :) se la vi oss^^

Torsdag: Idag! Idag fick man äntligen träffa sin Pierre igen :D Längta som ett as! men det hann bli Fredag (efter tolvslaget) innan jag fick träffa han >< så på Torsdagen tog vi det lugnt bara :P

Fredag: (natt) Pierre och Maddis kom :d tjohoo^^ Men David åkte :/ tråkigt ,__, Men när Pierre och Maddis kom så satte vi igång med att dricka! Vi spela lite kort och hade jävligt trevligt.! På morgonen la  sig Pierre! Men vi andra var uppe! :D Jag och Daddis gick ner till åkern och la oss där en stund! Sen gick vi upp till torpet och la oss :P haha! Sen vakna vi lite senare på dagen! Gjorde iordning mat.. och vänta på Roland,Erika och Sandra! Dom kom efter ett tag! :P Dom hade med sig stora las med dricka och snacks och sånt :P haha xD Lol! Vi blörjade dricka efter dom hade åte :P vi spelade ge och ta! Vi kom knappast egenom halv kortleken (trippel kort-lek) förrens Roland spyr och han och Pierre däckar :P hmm! Jaa! :P lyckat. vi andra sitter uppe och tjötar^^ kul kul! Efter ett tag la vi oss! *:P

Lördag: Vi vakna rätt så sent! De flesta var bakfulla! Men inte jag :P vi gjorde iordning mat! Åt! Eller vi grillade! Sen började vi dricka igen! Under denna tiden gav Roland mig ett tips eller erbjudande! Om jag skulle stanna kvar en vecka till så skulle han betala min resa hem! :D Jag ringer till mamma och övertalar henne! En lycklig Johanna kommer fram från buskarna och skålar för att hon får stanna en vecka till(L) alla fortsätter dricka! erika är full som fan :P haha xD Sött^^ haha! Jag,Sandra och Erika la oss på åkern! kolla upp på stjärnorna och lyssnade på åska :) var rätt så mysigt! Sen gick jag in i torpet! prata lite med Veronica (Emelie´s mamma) Var väldigt trevligt faktiskt :) hehe! sen hände väl inte så mycket mer! alla la sig och sånt :P

Söndag: Bakfylla som fan :P haha! Åkte till götene :)

Måndag-Torsdag: Var vi i Götene! Åkte tillbaka till lidköping på torsdagen! Då var det Hjulafton! Var ute på det! :)

Fredag: Party hemma hos Daniel! Var med på Pierre´s första fylla där han spyde! inte mysigt! Träffa en kille som var bög som var från Arvika! Nu är han model åt D&G^^ Vi satt och prata om killar :P vi fick följe av han och en till hem till Emelie :)

Lördag:
Inflyttningsfest hos Emma! :) Mycket lyckad kväll tills man stukade foten! IGEN! Gråt av smärta i två timmar :/

Söndag: Åkte hem! Eller stanna i Karlstad över natten..

Måndag: Idag alltså! Hemma! Ska gå på Eu-kurs idag :P haha x'D

image29

Ute i torpet (L)
Onyktert men kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0