The Stars Shine for you!

Jag vill till Lidköping! Vill till alla mina gullepluttar(L) som jag älskar som fan!
Saknar Pierre också :/ Saknaden efter ngn tär på mig ,__, blööh!
vill inte till skolan imorrn! Kan vi inte få börja på Måndag ist?
Datumet 23:e ger mig dåliga vibbar ,__, gaasch!
BFPD2.. Hmm! Orka lixom >< men det enda posetiva är att jag förmodligen kommer få sovmorgon :D
Mwhii! Hoppas^^ Meen aah! Vete fan vad en ska göra till helgen heller ><
Någon som vill leka med mig? :D Please?
Ajaa! Finns inte så mycket mer att säga förutom att min lugg blev väldigt blond xD
haha! Sen var det tydligen slingmedel uppe i skåpet xD så nu har jag såndär pensel :D
ajaa! pusshej^^


image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0