YouTube!

Haha! Nu har man blivit aktiv där också >< fan! Börjar bli mycket nu Oo
Ajaa! Min lugg blev faktiskt lyckad! mer lyckad än vad jag trodde^^ Iaf!
Idag började jag skolan! Blöch! Panik! Ångest! Orka lix? NEEH!
Vill inte se dom där jävla fjortisarna >< orka!
dom är bara ivägen! Det borde finnas fler som mig och Elin!
Puss på oss för att vi vågar vara annorlunda :*
Maha! sen satt man på bibblan i två timmar och försöka få tag på ngn att leka med!
Men lyckades ej >< dooh! alla ignorerar mig när jag ringer ><
Då kommer det där suget igen att flytta här ifrån! flytta till Lidköping(L)
To my gang :D Aaw! Saknar dom som FAAAAN><
men får vara hemma och tråka ensam medans dom har varandra ><
EMELIE! prata med soc....NU Oo orka sitta här och dega! Säg att dom ska fixa lägenhet åt dig i Örebro ist :D
som vi har sagt! Skulle kännas prima skinka fan :*

image33

Johanna Saknar Sin Pierre</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0