Festival tider!

Snart börjas det igen :D

Endast 9 dagar kvar va fan!
Haha! Har inte skrivit här på ett tag nu xD tyckte det var dags igen nu! Haha!
Det har inte hänt så mycket den sista tiden! Har väl mest mått fett dåligt! Men nu är det bättre eftersom det är sommar tider^^ Så har man blivit 17 också! Haha! :P Jo! Tillbaka till festival tider^^ Jag och Lovisa ska "äga" besöks parkeringen^^ hihi :) ska bli kul! Jag och hon kommer brumma mycket på lilla Hälge :D hehe! Gött mos eller vad? :') Hoppas detta året blir bättre än förra året :') för förra året sprang jag runt och saknade Tobias! I år har jag ju ingen så då fan ska det bli att flörta! och mycket ;) haha! Ska bli så kuuul :D


image25

Inget kan stoppa mig från att ha en lyckad festival<3 :D

Imorrn blir det att färga bort det blonda! Ska färga rött :D Wohoo! äntligen blir det^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0