Mom is home-A.Moe.

Jaa! Idag har det inte hänt så mycket förutom att någon idiot har pillat på min moped så ena broms handtaget är av! Gissa vad sur jag blev när jag såg det! herregud!. Sen jag fick ta bussen in till stan så drog jag till Erik (Sara var där :P) hehe! Var med henne en stund! Sen hämtade mamma upp mig och vi drog till Taserud för mamma ville kolla på mopeden! Så då bestämde vi oss för att ta hem den istället för att låta den stå där :P hehe! så vi drog hem och åt och sånt you know? :P hehe! sen stack vi och hyrde släpp! åkte hem med den! Sen har jag sötte här och så har jag städat rummet lite! Ser iaf lite bättre ut nu! :)
I miss love</3
på Fredag ska jag på Pyjamas Party med Sara,Emma,Erik och Mikael :D
Ska bli kulkul^^ hehe! har inte bestämmt mig riktigt hur jag ska gå! xD
Men det märks! hehe!

image22

You´re cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0