Tony The Beat!

Sitter och lyssnar på The Sounds! ger mig minnen som är underbara! Från förra sommare :'D
Från festivalen,Från när Tobias var här,Från när jag var kompis med Andrea!
Den sommaren var oslagbar! haha! Men men! :P Nu blickar jag framåt ist :P
Mot kvällen! Vill vara framme i GBG och gå på planet :P
Vi drar om ungefär en timme >< Vill åka NU! :P xD Haha!
Sitter och tänker om det är ngt mer jag måste lägga ner i väskan! :P
men tror inte det xD ^^ Haha! En sak som är jävligt roligt :P
Jag har bara svarta kläder typ xD haha! :P Men ska försöka köpa mer färg-glada kläder där nere ;D
hmm! jaa! finns inte så mycket mer att säga förutom att jag kommer sakna mina vänner då! :/
men jag nås på telefon! OCH NI FÅR INTE RINGA!
Det kostar 20kr min för mig att svara ><

image24

Du va allt</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0