Halmstad!

Jaa! Igår kväll kom jag hem från Halmstad. Ganska gött att äntligen få vara hemma i sin trygghet.
men det har varit väldigt skönt att varit borta ett tag. Vi snacka lite skit^^
+ att vi var på Ullared. En upplevelse^^ hehe! Kul! Aldrig varit där innan så :P
Shoppa endel ^^ Kändes gött att göra ngt man har velat i ngt år nu! ^^
Shoppa för hela 537.40:- :P
En sak till. I Tisdags så ringer mamma och berättar en sak.
att vi ska vara fodervärd åt en hund i två månadet och om det går bra så ska vi behålla henne.
Så idag bar det iväg till Kristinehamn och hämtade henne =]
Hon ligger och sover framför dörren just nu! Den där gulleplutten då^^
hehe! Hon var väldigt nyfiken på Selma när hon väl kom hit. Så söt^^
Selma fick damp och stampade xD Stackars lite då. Orolig.
Jag och Emma var ute på en "lång" promenix förut! ^^ Hehe! Rätt så gött :)
kul också! ^^ Nu ska jag se till att gå ner i vikt. det lovar jag mig själv!
Jaja! Sånt som händer typ :P
Orkar inte skriva mer nu xD Är faktiskt skiiiita trött typ :P
imorrn kommer mormor hit :)

Pusshej<,3

image76
image77
Me undt Klara ^__^'

Kommentarer
Postat av: Johannes

fin hund du har :)

2007-11-03 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0