Hatar det.

Jag gick efter vägen och sen en stjärna falla.
Jag önskade att du var där bredvid mig.
Men önskan uppfylldes aldrig.

Okay! Idag så sov jag till typ halv ett. Sen kom Emma hit :)
Trevligt. Vi åt lite. Sen skulle vi gå upp till grannen med Klara.
Men hon var tydligen i Sälen! Happ tänkte vi! Då går vi till Susanne då.
Var ju lyckat :) klara fick nya vänner. Rex och Trapper. Klara och Rex lekte och sånt.
Trapper blev kär i Klara och skulle sätta på henne hela tiden! Lyckat ;__;
Sen när vi kom tillbaka gick Emma till jessica. Så då vart man ensam.
La rosa i luggen! Riktigt snyggt faktiskt :) Sen kom Mormor och Olle!
Dom tyckte verkligen om klara och dom tyckte om klara :)
Känns bra^^ Vi åt och prata och hade jätte mysigt. Sen bar det iväg ut till kyrko gården.
Tände ljus på Davids,morfars och famas grav.
Gasch vad jag kände att jag sakna David. Fick t.om. ont i magen och typ sprang från graven.
Och nu känner jag att ögonen tåras ;__;'  Hmm! Aah! Sen gick jag till Dövik till festen.
Var väl sådär! När man kommer in genom dörren hör man!
-JOHANNA! :D
Så kommer Magnus fram och kramar mig. Och jag tänker! WTF? :'O
hmm! Sen efter det gick det utför. Satt ensam typ halva tiden av den tiden jag var där.
Gobii börja gråta och mitt mående blev sämre. Så jag gick hem!
Mamma,Tilda och Klara mötte mig. Så fick sällskap halva vägen hem.
Nu sitter jag här och väntar på att Marie ska komma hem :P
Ska ut och gå med henne och Jessie :) Kul! ^^ hehe!

image78


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0