Nytt inlägg!

Nu tyckte jag det var dags för nyss inlägg! xD Haha! Har inget att göra så.
har fått på mig influensa och det känns ju jätte bra! Eller not ><
Har inte gjort ett piss dom dagarna jag har v arit hemma..
Typ lugit och glott på tv,varit ute m ed Klara och mått allmänt piss på alla sätt.
Känner mig ignorerad! Som fan också! Alla typ skiter i mig! ;__;
Gasch! Disney is the shit när man känner sig nere<3
Sen är det också mysigt att sitta fram nu tänd brasa med Klara^^
Hon brukar lägga sig på en och pussa lite i ansikte :')
Aaaaaw^^ Juste! Dom på lugnet tyckte jag skulle vara hemma hela veckan ut! alltså! imorrn med ><
haha! Jätte kul du ju! NOT! ;__; 
Men imorgon ska jag och pappa gå på stan och kolla på kameror och jag ska kolla på present åt Tildus! :P
Hmm! Får se vad det blir xD

-Over And Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0