Önskan!

Jag önskade jag kunde hjälpa mig själv att finna kärlek.
Men det går inte. Jag och kärlek.... Det går inte ihop! Absolut inte. ;__;
Jag har hört så många gånger att jag är bra på kärleks tips.
Men får inte ens kärleken själv! Jag blir så sur att jag nästan river ner hela rummet snart ><'
Måste få skriva av mig lite känner jag så här kommer det.
Jag saknar faktiskt Tobias. Mitt ex. Saknar hans och mina mysiga bilturer på kvällarna!
Sitta och kunna och prata om vad som helst i timtal. Våra mysiga kvällar och våra helger.
Att du fann mig, det var ett mirakel! :)
Och jag saknar Pierre. Det vet dom flesta. Men det jag saknar med honom är alla
hans många tusen sms varje dag typ, att han ringer och pratar med mig.
Saknar hans mysiga kramar när vi myste. Hans värmande ord hela tiden.
Sen har jag tre ex till som inte ens är värda att nämnas.
Den ena träffade jag aldrig. Den andra var ihop med mig bara för att.
Den tredje utnytjade mig. Jag hatar det. Att dom minnen har fastnat i huvudet på mig.
Dom vill inte ur. vet att man inte ska gråta över killar.
Men det den ena har gjort mot mig. Det är idiotiskt. Han borde inte finnas.
Jag saknar även Emelie,Erica,Madelene,David,Sandra,Roland och William.
Kommer ihåg första helgen jag var hos er. Det var så mysigt och jag trivdes.
Just nu i detta tillfället har det gått över en Månad sen jag träffa er sist och det gör så ont.
Vill bara vara i eran närhet och känna mig älskad. Era ord har hjälpt mig mycket..
Lämna mig ALDRIG!
Och två st som jag inte får glömma att nämna är Johannes och Didrik.
Älskar er grabbar. tack för allt.<3 Ni har hjärtan utav guld.
men det jag saknar mest av allt är... Värmande ord av en pojkvän.

image84

Black ´n´ White!

Kommentarer
Postat av: Johannes

du jag vet hur det känns! har exakt samma önskan jag också! feels like i have no life to live.

2007-11-14 @ 23:05:13
Postat av: Didde

Janna, jag finns alltid här för dig om du behöver prata, jag lyssnar alltid, spelar ingen roll vilken tid på dygnet, jag lyssnar i vilket fall som helst! Du är en jävligt underbar människa, det ska du veta! Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Ditt hjärta är väldigt, väldigt stort! Och det menar jag verklgen! Och du är alltid älskad utav mig, det ska du veta! Glöm aldrig bort det! Det är inte bara utav mig du är älskad utav, det finns ett par personer so m jag känner också som älskar dig! Glöm aldrig det, Janna!

2007-11-26 @ 18:06:20
URL: http://katten3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0