R.I.P Selma!

Jag visste att detta skulle hända. Men inte att det skulle bli så.
Igår strax efter halv tio dog Selma Frida Tomasson i min famn.
Hon låg och kämpade ett tag sen till slut tog hon sina sista andetag!.
Hur ska jag klara mig nu? Hon var den som var bäst på att trösta mig.
Hon fanns bara där för mig, slikade bort min tårar och satt bredvid mig.
Att aldrig mer kunna ta upp henne ur buren och gosa med henne känns.....
HEMSKT!!.. Imorgon ska vi begrava henne och på hennes grav ska vi sätta en fin buske,
med fina blommor i. Tårarna vill inte sluta rinna. Inget känns bra längre..
Ingen kan ta hand om mig...

image88image89image90

Kommentarer
Postat av: Johannes

trösta janna, men du är en stark tjej du kommer säkert klara av det vännen

2007-12-08 @ 03:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0