Tårar!

Jaa! Vad ska man säga? Dagen började bra! Men slutade i krass.
Jaa! hatart! Jaa !Gick till praktiken imorse! allt var jätte bra och det var mysigt.
Barnen där verkar känna sig mycket tryggare med mig.
Jag gjorde också min första uppgift! Prata också om hur jag ska göra när jag ska ta igen min sjuka dagar.
ska komma ngn dag på sport-lovet,ngn dag på påsk-lovet och sen ngn dag på sommar-lovet så att det inte bara blir slut tvärt och jag bara försvinner! inte bra för små barn så det gjorde vi typ upp!
Aah! Åkte hem fem min tidigare idag! Var rätt så gött. Kom hem! satte mig framför tvn en stund gosa lite med Klara! Gick ut med Klara. Gick in till stan, till Erika! Trevligt.
Erik var jätte glad. men det negativa är att Sarah var där. >< Hon sa ju inte ett skit till mig. Vet inte varför jag tar så illa upp. menmen! Åkte hem med halv åtta bussen! Och då var det ngn jävla kärring där som försökte klappa Klara när hon äntligen hade lagt sig!.. FY FAN! Kommer hem och då blir det bara värre.
Syrran klagar på mig och all sån skit >< Blää! Sen känner jag en extrem saknad efter folk så jag tror att jag snart ligger i tårar på sängen. Som jag inte har gjort på en vecka eller ngt.
Sen ännu ett fram steg är att jag inte har skärt mig på typ två veckor nu. Känner suget.. men försöker stå emot.
Hmm! Nu har jag inge mer att skriva så.... BYE!

image86image87

Vill ha tillbaka utseendet ><'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0