Tårögd!

Alltså! Varför är jag så jävla dum i huvudet?
Orkade inte gå på praktiken idag heller. Mår så dåligt av det.
Får dåligt samvete för att jag inte har gått. Måste verkligen prata med Lotta om det.><
Klarar inte av att ha dåligt samvete längre. Det typ... Spränger mig inom mig. ><
Så ska nog ta och tvätta håret lägga på mig lite smink gå ut med Klara och sen dra till Taserud.
För jag ska prata med Lotta! Jag måste. Annars vet jag inte vad jag gör. ;__;
Ska typ fråg om jag kan vara på praktiken 3ggr i veckan och dom andra 2 dagarna kan jag göra klart skolarbeten jag har kommit efter med. Vill verkligen klara av det. Men kan inte ;__;'
Gasch! Varför är jag sån för?
Sen så saknar jag en massa folk! det gör inte saken bättre iaf!. ><'
BAAH! *DÖDA* inget går bra för mig längre.
Allt rasar för mig. Jag står kvar på samma plats! Jag vill vara lycklig igen,
Inte bevhöa ta till rakbladen när jag mår som värst. Jag vill inte ha sömn brist heller.
Allt är bara så jobbigt. blää! Har ingen att luta mig mot. Någon som kallar mig älsking.
Jag vill också kunna ligga i någons famn och höra ordet älskling och massa såna söta ord.
Jag vill må bra! Men ändå.. Så vill jag inte det. För min säkerthet ligger i mörkret.
Tror jag bryter ihop snart.

Jag vill träffa Emelie och bara krama om henne! Hon verkar inte alls ha det bra och det gör mig lite orolig. Vill visa för henne att jag verkligen finns vid hennes sida. Men jag måste vänta till Jul! *DÖDA* Vill också träffa Ica. Saknar henne så det gör ont i hjärtat på mig. Att sakna människor gör ont har jag upptäkt. Trodde jag inte förut.
Innan jag träffa dom där underbara prickarna visste jag inte att man kunde sakna personer så mycket som jag gör just i detta tillfälle. Men jag känner mig bortglömd. :/ Det känns som om alla skiter i mig. att jag bara är osnylig. ><' Blir så sur på mig själv för jag är den jag är. Att jag inte vågar säga emot.

Du älskade mig nog adrig. Erkänn!

image79

Kommentarer
Postat av: Johannes

jag bryr mig om dig vännen!

2007-11-08 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0