Arvika Mârten 2007 <3

Jaa! Då var det slut då!
Haft en bra helg! Men den har haft sina dåliga sidor ändå!

Fredag: Skolan som vanligt! Dröler omkring med Elin^^ Mahaha! Hon är söt hon! Var völdigt rastlös hela dagen! >< Tråkigt att vänta! Men men! Efter att vi hade slutat gick vi omkring på stan! Sen drog jag hem en stund! Vart ännu mer rastlös! Haha! :P Så jag drog till Elin,Jessica och Sandra! satt och dröla med dom! Följde med dom till Pizzerian i Dövik xD :P Sen får man ett sms från Daddis att dom hade åkt förbi Edane korset :D Jag flygger upp på mopeden och kör upp till ingestrand! Står där i en kvart och väntar! Sen ser jag bilarna kör in :D Ögonen tårades! Åååh! Typ hälften springer fram till mig och kramar mig! Roland ville köra på mig x'D Haha! Aah! Emelie var den första! Sen kom Daddis. Ica och Sandra krama mig också! När jag följde efter dom andra Så kommer Pierre fram och kramar mig och säger förlåt! aaah! Hade stor lust att bara klämma fast mig runt han. Men gjorde inte det. Skulle kännas fel! iaf! Sen gick vi till tugan allihop! När jag står och kollar på alla andra så kommer David och kramar mig skit hårt xD haha! Var nära att dö :P xD haha! Haha! Iaf! Sen drog jag och Ica och köpte Kocki mos :D Muma^^ Dom andra började dricka och sån skit! :P Sen drog det iväg på för fest! Körde moped ner till Dottevik från Ingestrand! David åkte med^^ Haha! Vi var där i typ en halvtimme! :P Sen bar det iväg in till stan!
Det första som händer är att polisen tar tag i David och tar all sprit >< Gaasch!
Inte lyckat! sen fick jag och Erika springa till tågstationen för att möta upp Didrik och Johannes! :P
Jaa! Sen blev det så att vi drog till ingestrand! Men innan det så tog Pierre tag i mig och prata med mig! Så förlåt och sånt! och så dum som jag är så säger jag inte ett skit! Får inte fram ngt! Känner mig så jävla dum! Gaah!
Förlåt Pierre om du läser detta! Förlåt ännu en gång :/ Men du vet ju varför så! Ajaa! Sen ute på Ingestrand dega vi bara! ringde mamma så hämtade hon oss!! Haha! Sen blev det sängen! ^^

Lördag: Jag vaknar upp vid tio! Går upp halv elva! :P Sätter mig vid datorn! Väcker Johannes först! Sen sätter jag på musik! Ber han väcka Didrik :P Till slut kom vi iväg till marknaden! ÄNTLIGEN! :D Haha!  Vi drog runt på stan och glodde! Jag köpte två t-shirtar,rosa/svart palesjal och 5 pins^^ Mycket nöjd :D Inget godis i år faktiskt^^  sen drog vi till ingestrand !Nu hade jag didrik bak på mopeden^^ Haha! :P Stackarn! x'D Aaah! Till slut kom vi upp dit! Vi grillade och hade mys! :) Sen började folk dricka då^^ Sandra blev full x'D Vi körde Suck and Blow :P mahaha! Va massa kul ju^^ Och mysigt! massa pussar hit och dit :P Haha! Senare prata jag med Pierre! Sa förlåt för min tystnad! :/ Gick väl sådär! Sen drog vi alla in till Mârtens platsen! Emelie åkte med mig bak :) Hon berömde min körning^^ Det känns väldigt kul! inte ofta man hör :) Aah! Vi gick på Mârten! Den första karusellen blev Virvelvinden,Space Jam och tagada! Innan då så träffa jag Elin! Stog och krama henne hela tiden hon var i närheten! Sen fick jag ju värsta gulliga sms:et :) Hon tacka för att jag finns och att jag är bäst :') <3 Elin är min pingla^^ Sen efter en stund så skulle vi alla hem! Då såklart kommer all skit >< Ngn har tagit hjälmarna! hade så stor lust att slå isönder ngt ><' Baah! Så vi fick dra den hem! Eller körde ibland (A) Haha! :P Sen blev det sängen! haha! :P

Söndag: Vaknade av att Didriks mobil! sen säger ngn av dom att väcka mig! Känner att ngn petar på mig! xD Sa hejdå! Sen gick dom! Somna om i typ en timme! Sen drog jag mig en stund! Sen till slut gick jag upp då :P Fick ett mess av Ica om att alla var vakna! Så då drog jag på mig kläder,gick på toa tog ett glas juice och slängde mig på mopeden xD Körde upp! Satt och prata med lite folk och sånt! Sen innan dom åkte så kom syrran och mamma upp! För hon ville se och träffa alla då :P Vi tog ett gruppfoto! <3 Så hejdå! kramades och hela köret! Sen körd ejag iväg! innan gråten kom! När jag kom hem så åt vi! Sen åkte jag ut för att köra! Alltså! övningsköra^^ gick väl rätt så bra! haha! :P körde till Lidl och hem^^ Sen har jag varit nere på Mârten med Emma! :) Vi åkte två karuseller! eller fyra då! Jag hade ju en biljett kvar då! Sen drog jag med lite extra pengar så kunde vi åka. Var menningen att vi bara skulle åka Space Jam och Virvelvinden! men sen fick vi en femma av Sanna! Så vi kunde åka virvelvinden igen^^ haha! Sen ville Angelina också åka med oss! Så hon bjöd oss xD Haha! Kulkul! Nu sitter jag och väntar på Elin och bror hennes! Vi ska glo på film^^

Som sagt! Min helg i hel het^^

image61

Älskar er! Ni är mitt liv<3

Kommentarer
Postat av: Johannes

älskade den helgen :D:D

2007-10-07 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0