Bajs i rava!

Fan då! Jag har skabb! Och det känns fan inge kul >< Blir typ galen! Kliar överallt! Men just nu svider det bara ><
BAAAH! *DÖDA* Det enda bra är att jag slipper skolan imorrn :D Yaay^^ Hihi!
Sova läääänge och sen åka hem till mamma :)
Idag var jag med Jessica så fort vi var klara på verkstaden! Vi åt pizza och tjöta om allt möjligt^^
Hehe! Sen träffa jag mamma^^ hon gav mig pengar till klippning^^ hihi!
Sen åkte hon hem! Då drog jag också hem! Ringde Emma och lekte med henne :D Yaay! ^^
Vi sprang runt på stan! Bjöd henne på chockladbulle och en cola :)
Satt utanför Guldfynd och glodde! Rätt så mysigt! Sen när vi hade åte klart gick vi in på Guldfynd!
GE MIG PENGAR TILL HALSBAND?! :')
Sen gick jag och klippte mig.
Fick en sax i näsan! >< Men hallå lix? Blev att bakhåret blev kortare och V-lugg! Hon gjorde fel! Så ska ta och klippa bort luggen! Typ strax ovanför ögongloben! Ha kort lugg igen! Skit! Länge sen jag hade det nu xD
Venne om jag passar i det men :P Det märks lix xD
Jaa! Sen efter att vi skilldes åt drog jag hem! Duscha och tog på mig den där salvan!
Sitter och väntar på att klockan ska bli 21:00! Ska se The Wedding Singer då :D Yaay *hoppa runt av glädje*^^
Hehe! Men nu orkar jag inte skriva mer! Så! Bye!

-Over And Out-

image67

Kommentarer
Postat av: Frajda

Åh, jag såg också på the wedding singer juh

2007-10-18 @ 17:00:34
URL: http://softblackstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0