Big Girls Dont Cry!

Just nu har jag lust att till med en stor jävla flaska sprit ><
Gacsh! Hemsk helg :/ Det enda ljusa var väl Sus! Imorse undra jag varför jag ens gick upp ur sängen! Dagen har varit en katatrof! GAAH! Ska snart ta några tabletter så jag slipper gråta mig till sömns! ;__; trött på det.

Någon som vill ställa upp som modell?
Vill testa ta kort på folk med mammas kamera! Skulle varit kul :) Typ ute i skogen! Men men! Nu ska jag springa iväg och hämta vatten så jag ska ta dom där pillra ;_;'

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses the blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry

image70


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0