Cut Cut Cut

Allt går fel. Jag behöver ngn´s sällskap!
Måste sluta med att skära mig! Men klarar inte av det själv!
jag har blivit ett psykfall! bara gråter och skadar mig själv.
Jag känner mig inte värd ett skit. orkar inte lägga ner mig i skolan trots att jag vill.
inget vänder. Det enda jag lever för just nu är musiken!
Om inte musiken hade funnits hade jag inte funnits längre.
Jag behöver Ica<3 Daddis<3 Emelie<3
Ni är mitt hjärta! Med era vackra ord så får ni mig att orka kolla fram.
Istället att stanna på en plats! Jag vill inte vara utan er.
FUCK! Vill inte bo här! Jävla skolan ;__:'
Det enda ljusa just nu är att det Mârten om några dagar.
och jag får träffa dom äntligen. Gråter fan snart ut mina ögon!.
Klarar inte av det här så särskilt länge till.
jag går isönder mer och mer. I själen och i mitt ytre!
Kuk kärlek! Varför finns den? Det var det som började.
Sen gick allt neråt. Fler och fler saker händer samtidigt.
Allt går skit för mina käraste vänner. Vill kunna hjälpa dom.
Men kan inte! Jag får panik och mår ännu sämre och känner mig skit kass >< VILL INTE!
Ta mig här ifrån! Jag vill byta liv! Byt med mig?

Dagens syslor:
Gråt och blod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0