Grattis!

Grattis Em på 18-årsdagen :)
Hoppas det blir en dag värd att komma ihåg. :)
men det borde den med tanken på allt underbart folk du har runt dig<3

Jaa! idag vakna man typ halv ett! Drog mig till typ ett.! Var ju "ledig" idag! haha! Tror jag kommit på en orsak till varför jag inte kom till den där föreläsningen! "Jag spydde" haha xD  Jag gick upp strax efter ett typ :)
Gött fan^^ sen satte jag en snabbis vid datorn glodde lite ^^
Sen ringde jag Em och sa grattis :) sen bar det iväg till palmviken och köpa mjölk! Haha xD
Lol! :P  jaa! Drog hem och hade tråk ett tag. sen slängde jag ut massa saker på vädring! Städa! plocka upp från golvet! Dammsög lite.! La in alla saker igen^^ Så nu är det städat här! Skulle våga ta in vem som helst nu faktiskt xD Resten tå kväll blir det väl att sitta här som vanligt. Om man inte skulle ta och ringa ngn :)

-Over and Out-

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0