Halmstad!

Jag längtar. Ska till Halmstad på Måndag! Till lovisa som jag inte har sett sen festivalen :)
Om vi båda orkar ska vi till ängelholm^^ Annara blir det GBG ^^ hihi!
Måste shoppa lite nya saker (Eyeliner,Kajal och kajalväsare)
Idag på praktiken var det värsta gråtar dagen! Alla barn på min avdelning typ gråt! ;__;
Gaah! Men det ordnade sig till slut! En unge somna i min famn! aaaw :')
Sött! Sen när hon hade somnat ville ännu en till upp i knäet! HAHA! xD
Börjar iaf bli omtyckt av tjejerna på min avdelning^^ Hehe!
Sen drog jag hem över! ^^ åt lite! Sen ville Emma att jag skulle komma till dövik^^
hehe! drog ner lite! Vi gick runt lite i Dottevik! :) Mysigt!
Sen såg vi Jessica&Jessica! Vi snacka lite om praktiken! sen drog vi upp till Wanderoy!
Emma vart på dåligt humör och vi drog! Vi fann en kundvagn som hon satte sig i x'D
Haha! *Minnen från midsommar*

-Vad dricker du för ngt? / Pierre
-Cider / Jag
-men fjortis / Pierre
-Vaddå? / Emelie
-Neeh! Johanna dricker cider. / Pierre
-FJORTIS! Men hon är MIN fjortis! / Emelie
-Neeh! Min ^^ / Pierre

När jag prata med Pierre då! Haha! :P Lyckat! alltså! Under midsommar ^^ Hmm! Nu blir det typ sängs för mig! så man orkar upp imorgn ><'
Ska cykla till praktiken imorrn! Önska mig lycka till xD
Fick skolkort idag också!
Vill du ha! Så säg till x)

image73

Kommentarer
Postat av: Frajda

JAG VILL HA SKOLFOTO! :D

2007-10-25 @ 17:03:20
URL: http://softblackstars.blogg.se
Postat av: Johannes

gif me skolkort :P skoja

2007-11-02 @ 01:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0