Jag hatar dig kärring!

Det är över. Våran vänskap är över! Jag hatar dig! Det spruttar nästan ilska ur mig. Gaah! Behöver lugna ner mig! Men vet inte hur! Mitt hat till dig är så enormt stark just nu! att du kan göra så mot en människa! BAAH!
Hoppas du fastnar på psyk! Du hör fan hemma där!.
Från mig får du aldrig mer stöd! Det är verkligen över.
Jag vill Fredag<3 Då alla mina änglar kommer! Du jag får träffa mina RIKTIGA vänner.
Saknar dom som fan! Klarar mig inte utan er länge till. Blir galen här snart.
Emelie du är solen i mitt liv! Du lyser upp allt.
Daddis jag älskar dig som fan! Klarar mig inte utan dig!
Ica du är min guldklimp! Du är så vacker!
Pierre det är så mycket jag vill säga! Men får inte fram ngt.
Sandra att du finns i mitt liv betyder mycket för mig.
Roland du gör dagarna roliga med dina skämt.
Didrik du betyder mycket för mig. Jag finns för dig alltid!
Ni är mina änglar! Vad skulle jag göra utan er? <3
TACK! Tack för allt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Solen i ditt liv? :$
Jag älskar dig Johanna och här har du dina riktiga vänner och vi finns här för dig och älskar dig precis som du är!

2007-10-04 @ 08:32:09
URL: http://wheredeadangleslie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0