Ont i kroppen!

Imorse när jag skulle trampa iväg på cykeln upptäker jag (när jag är i Dottevik) att jag bara har en halv tramp! Och innan det så var jag nära att trilla ner i ett dike! Trilla också när jag var i Dottevik! ingen bra start på dagen alltså >< Tappa mopeden också! Tänkte ta den imorse! men den starta aldrig! Står typ och halv skricker ><
Sen på praktiken var jag nära att somna också ;__ ;Var så jävla trött! Annars var det mys! Satt och puzzla med en liten tjej :] Hjälpte en annan att klä på sig! Men men!
När jag kom hem la jag mig en timme eller två i sängen frös som FAN ;__;
Så la mig inne vid tv:n ist! Somna där en timme1 Det var gött at sova :)
sen åt jag lite! Glott på tv! och nu sitter jag här! Har INTE gjort ett skit sen praktiken typ!
Har inte orkat >< Ska strax rätta till luggen lite till för att sen sova^^
-Over And out-

image72

PixBox
@ MissJanna

Kommentarer
Postat av: Johannes

låter som du har rätt sköna dagar :P

2007-10-23 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0