Pappa!

Aah! Så folok vet så är jag hemma hos pappa nu då!:
Kände att jag behövde komma från mamma ett tag.
Eller hemifrån syskonen och allt skit där!
Blää! Dagen har varit seg! är trött och känner mig orklös! ><
Sen vid åtta tiden när pappa har kommit hem från syskonen så börjar pappa prata med mig och drar upp med att mammam hade skickat ett sms till han om att jag hade tagit pengarna. Så då fick man en lite utskällning av han >< Men har lovat han att gå ut och gå varje dag jag är hos han nu! Och det ska jag göra. Måste göra ngt annat än att sitta hör och deppa! Orkar fan inte med ngt >< Blää! En ljuspunk på dagen var att jag kanske har fått praktik på lugnet igen där jag var i Feb! Det kommer riva upp många sår med tanken på den perioden jag hade då >< Gaah! Det gör ont i mig redan! :/ Imorgon har jag mycket att göra >< Gaah! Läxor och sånt skit! men men! Det ska jag väl fixa! (Förhoppnigsvis då) Märks välla! Orkar inte vara med på idrotten imorrn heller ><
Så ska säga att jag ska till Ungdoms mottagningen! Måste förnya receptet! Yaay! Jätte kul! NOT ><
Hmm! Neej! Dax att borsta tänderna glo lite på tv för att sen sova! Jaa! Det låter gött.

Saknar:
Emelie,Maddis,Ica,Didde,Pierre,Sandra,Roland,David och Johannes ><
Ni är MIN värld! Lämna mig inte.

image65

Att ingen förstår min ensamhet </3

Kommentarer
Postat av: Didde

Det är alltid ganska skönt att komma bort faktiskt! Iaf en stund, från familjen och allt. Just nu vill jag bara bort från den hära staden, från det hära länet, vill inte vara kvar här!

Aww, Janna! Jag saknar dig också!

2007-10-15 @ 21:34:41
URL: http://KAtten3.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag lovar att jag kommer att stå vid din sida

2007-10-16 @ 04:13:53
URL: http://wheredeadangleslie.blogg.se
Postat av: Johannes

håller med om att det skulle vara skönt att komma bort lite! ja saknar dig också!

2007-10-16 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0