PartyParty!

Jaa! Då har det varit helg igen! En rätt så bra helg faktiskt :)
Hehe! I Fredags var det party party! med massa dricka och massa kul^^
Mahaha! Janna was smidig och trilla nästan ner på tågrälsen x'D
Prata med Emelie och David under kvällen :)
Runt tre la jag mig :P sov till typ ett :P sen vart det pizza och cola!
Tog mig två timmar att trycka ner pizzan x'D haha! lyckat :P
När jag var på hälften hade Emma tryckt ner sin pizza och ett ostbröd :P
jaa! Efter en stund hämta pappa oss! Jag körde till Arvika! Haha^^
jaa! vi sega lite hemma hos pappa! Sen gick vi ut och var med Mattias och Nina :)
Efter en stund gick vi hem till Erik åt godis och glodde på film :)
Mysigt! Sen satte vi oss och sjöng,dansa och tjöta utanför Shalom :P haha xD
Sen gick Mattias och Nina! Jag och Emma satte oss utanför begravningsbyrån och tjöta :P
Jag satt och myste med en katt! haha^^ :) myspys!
Nu sitter vi och tjöter om pengar och sånt! hehe :P ^__^
Så ärre! Haha!
-Over And Out-


image64

Kommentarer
Postat av: Didde

Det låter bra att det vart en lyckad helg! :)
Skönt att få någon att prata med under en kväll!
Själv så fick jag en att prata med under natten, och det var jag glad för att jag fick! Det var utav Maddis jag fick det, hon fick veta lite mera om mig! Du vet mycket om mig nu, Janna! Efter allt jag skrev till dig så! :)

Du borde lägga dig tidigare i stället :P Inte för vara elak, men du borde det! :D Jag gick och la mig runt.. Öhm.. 5 kanske XD

2007-10-14 @ 15:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0