Skabb!

Jaha ja! Nu har man kanske tydligen skabb också!
Blir galen! Det kliar överallt och hela tiden ><'
Har skit svårt att somna också! Jaja! Ska till verkstaden imorrn så!
Jaa! Idag har det inte hänt så mycket typ.
Varit i skolan och segat men förut i skolan så hade vi värsta djupa diskussionen!
Jag,Jessica,Jessica och Elin! Både Jessica&Jessica tycker att jag och Elin ska söka lägenhet :O
Men jag förstår dom också! Med tanken på allt som händer hemma osv.
Mamma har ju slängt så mycket skit på mig dom senaste åren så ><'
Så ska dra med Elin till SOC ngn dag! Så får dom hjälpa oss! Haha!
Tänk om vi finner en! Fan va gött det skulle bli :)
Ajaa! Shit the same! Efter skolan gick jag hem! Elin följde med en stund!
Vi satt och tjöta lite. Sen gick hon! Hehe! :) Pappa installera the sims 2!
Men såklart ska det krångla! går inte att bygga! *DAMP*
Sen efter en stund så gick jag pappa ut och gick! Nu sitter jag här och segar!
-Over And Out-

image66
Kärleken är stark!
Ta mig till den?

Kommentarer
Postat av: Johannes

nej stackars dig! hoppas du får hjälp mot det då. :/

2007-10-17 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0