Slutet!

Känner att slutet är nära. Orkar bara inte. Vill bort från den här skiten. Från den här staden. men inget går som jag vill >< Allt blir bar fel! och varför sparar jag det där sms för? Jag kan inte ta bort det. Det får mig att inse att du vill prata med mig. Att du vill se mig! Men jag vet att du egentligen inte vill. Du vill inte träffa mig på Mârten. Det är fan tur att man har fler vänner ifall man inte skulle orka. Men jag vill! Jag vill vara med er hela helgen.
Annars kommer det kännas så onödigt. :/ Daddis kommer inte idag >< Morgon dagen kommer gå ännu trögare ju >< Vi som skulle baka :/ Mamma prata förut också om att bjuda dom på mat Oo Hmm! Men vi kanske kan fixa fram fika bara! haha! Mjaa! Märks! Vill ha morgon dagen! Har gått och väntat på det här läänge nu! Nästan för länge. ><
Ska dra ner sen och kolla om dom har fått Extreme Fly! Annars blir ju sur!  xD Den är lixom min favvo^^
Kommer ihåg första gången jag åkte den! jag jävlar du<3 :') Älskade den redan då ju^^  Tror det var för tre år sen eller ngt sånt. Nu är den lixom en tradiotion att åka ju! Mahaha xD
Jaja! Ska ta och plocka upp på golvet här så det ser någorlunda bra ut iaf xD Kommer ju inte vara hemma så mycket i helgen! Antingen vara på stan eller på ingestrand med Em och dom :D Jävlad! Ska bli så kul! ^^ Längtar<3 Ska fråga mamma om jag kan få övningsköra upp dit på Lördag eller ngt sånt :) Hehe! Det är ju kul^^
igår kväll åkte jag hem till Elin en stund! Brumma hem igen vid halv tolv! Så jävla läskigt att köra i dimma! Men satt lixom och tänkte hela tiden "Nu kommer det snart en älg och jag dör" Gasch! Så rädd har jag inte varit på länge :O
men hade väldigt mys med Elin! ^^ Like always! men men! Nu ska jag göra ngn nytta och plocka upp från golvet. BWAIII! <3
-Over And Out-

image60
Im Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0