Sova!

Fan va sleten jag är! Igår satt jag uppe till typ ett och gjorde klart skolarbeten!
Känns gött! inget efter längre mig :) Lämna in det idag!
Det var resursdag idag! Var i skolan 08:00 lektionen börjde tio över! Såg på en film om en kille som fått minnesförlust i en olycka! Man får om hans kamp för att försöka komma ihåg saker han har glömt.
Hans vänner hjälper honom! Han utvecklas allt mer och mer!
Synd att det kan bli så :/
Sen gjorde man ett litet prov om det! Sen översatte jag en text som jag tydligen hade glömt :O
ajaa! Efter det vart hemåt! ^^ gött faktiskt :) Medans jag väntade på att vattnet skulle koka sprang jag ut och tog kort.
Var väldigt fint ute! Två bilder blev jag nöjda med :) hehe! Sen efter jag hade åte la jag mig och sov!
Gick upp typ halv fem xD Haha! Jävlar du! Men är fortfarande jävligt trött! Mitt huvud gör ont också!
Under den här dagen har jag beslutat att jag ska vissa den riktiga Johanna imorgon!
Vissa mina sår och ärr för skolan! Gå i t-shirt.
Jag vill se hur folk reagerar! Jag orkar inte gömma mig under en massa tröjor längre.
Jag vill vara mig själv! ><
neej! Nu ska jag skriva upp lite punktformer i Psykologin!
-Over And Out-

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0