Verkligheten?

Lever jag verkligen i verkligheten! Blev så osäker inatt.
med tanken på mina sov problem så tog jag två tabletter Stilnoct.
Efter en kvart börja hela jävla rummet snurra och allt satt ihop!.
Satt och försökte skriva med folk! Men det gick Absolut INTE bra.
Sen skulle jag vingla mig bort till toaletten. Kändes som om jag var full.
Sen när jag satt mig här igen kände jag har den där känslan kröp fram!
Lever jag verkligen i verkligheten?
Allt fortsatte snurra! La mig på sängen var nära att spy! Såg en massa ränder överallt.
Visste inte vad jag skulle ta mig till! Skrev till folk att jag såg ränder överallt.
Emelie och Daddis fanns vid min sida. Tack<3
Fick ngt mess från pierre också! Han skrev att han var dålig.
Men lille du! Du är inte dålig! Annars skulle jag släppt dig vid det här taget.
Älskar dig ännu! Och kommer göra det för ett tag fram över.
Iaf! Till slut somna jag utav utmattning! Vakna imorse och trodde allt var en dröm.
Jag kollade messen! Alla var kvar! Inget av det var en dröm! Allt var verklighet.
Gaah! Ta mig från verkligheten! Vill leva i mitt drömland där allt går bra.
Seg dag i skolan! Trodde jag skulle dö ;__;' gaah!
Men Elin fanns vid min sida<3 Resten utav dagen blir att sitta här.
orkar inte göra ngt mer. så jävla sleten!

Kom och dumpsup med mig och Emma imorrn? ^^
image63
Jag trodde jag skulle dö!

Kommentarer
Postat av: Didde

Janna! :( Det dära är inge bra alls! Tyvärr så kunde jag itne skicka så mycket sms, för min räkning är så hög! :( Förlåt!

Jag förstår dig exakt att du fortfarande älskar Pierre, det är som jag älskar Emelie, jag kommer älska henne ett bra tag framöver också! Det går inte att få bort henne från mitt hjärta, det går verkligen inte!

Och nej, du SKA verkligen INTE bort från verkligheten, du ska stanna kvar här hos oss! Jag vill att du ska det, för jag finns här, Em finns här, Daddis finns här, alla andra också! Du får inte gå iväg från verkligheten, även om du känner att du vill det, men jag vill också det! Jag tänker på dig, Em, Daddis, och alla andra som bryr sig om mig, det stoppar mig en liten bit på vägen iaf! INte helt och hållet, men stoppar mig! Du måste försöka tänka om Janna!

2007-10-11 @ 21:12:20
URL: http://KAtten3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0