.

Smärtan tär på mig.
Har ont i magen och vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. är i skolan.. Vill hemhemhemhem!
Jag vill ha helg. krama Maddis och Em.. Skulle varit underbart :')
Blir ju fest i Edane i helgen. Enda problemet är då att ta sig där ifrån på natten ><
men ska försöka få tag på ngn som kan kanske hämta oss..
kan ju fråga Christian! haha! Jaa! får göre det sen.. Hoppas att han vill för då är allt fixat :)
Neejdu. Kanske skulle försöka få tag på Monica och säga att jag drar hem. typ åka hem och lägga sig en stund och sen dra till stan och vara bär hjälp åt Sarah. Hmm! jaa!. Låter bra.
och sen städa och sätta upp bilder jag har skrivit ut på skolan.
blir perryverry det du :D Haha! Neeh..
orkar inte skriva mer om min smärta. BWAIIIS!
-Over And Out-

image103
Berny Pålsson är vacker<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0