.

Ännu en dag har gått och jag har bara suttit här. Har fan inge liv.
Vill gärna gå till stan men känner paniken knacka på min axel.
Ensamheten gnagger på mina händer och jag får ont.
Har varit ensam mesta dels tiden av dagen.
Jag vill inte leva här.. och inte så här.
Jag vill bort från helvetet som finns här i Arvika.
Bajs skola som ska stå i vägen för allt ><
Efter jag har tagit studenten nästa sommar så ska jag så fort som möjligt skaffa ett jobb i en annan stad och flytta dit. Måste verkligen här ifrån snart. Alla mina onda minnen äter upp mig. ;__;
Jag vill ligga i någon´s trygga famn och ta emot pussar och kramar.
Känna att det bara är vi två som existerar. Att det bara är vi som lever i denna värld.
Jag saknar närhet och orkar inte blogga mer för snart bryter jag ihop.

Bajs.

image102
Rädda mig från livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0