Nyår!

Nu har det varit nyår också! Hade kul faktiskt.
Var på fest i Dottevik! :)
men vart rätt så full har några små minnesluckor faktiskt.
Usch! Hemskt :O Orkar inte skriva mkt för är så jävla trött just nu ><'
Blää! Men ville bara säga att mitt hår är rosa just nu! Maah! ^^

Jag gjorde en upptäkt igår natt! Jag har gått ner 4 kilo sen vi fick Klara.
Känner mig väldigt stolt. Hehe! Ska snart gå till min underbara säng och sussa.
För imorgon ska jag och mamma till Challa :D Länge sen nu jue ><
Emma och Daniel ska också dit så hoppas att jag kan gå med dom en stund :)
Kanske vara med dom efter? Vem vet? Inte jag iaf! Haha!
Vill verkligen att skolan börjar, vill ha tillbaka mitt sociala liv NU!
>< Baah! Kan vi inte börja på Måndag ist :/ ? Men men! Inget man kan göra åt just nu.
Neej! Nu blire att borsta tänderna och sen sängen!

-Over And Out-

image94
  ^ Miss LadyPink ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0