Skolstart!

Jaa! Då har skolan startat då! Hmm! Känns faktiskt gött. Men ändå! Jag tycker vi kan börja typ 11:00 iaf. plågsamt att gå upp bara >< typ det enda som går fel för mig.
Idag var inte Elin i skolan då ><'
på rörlig bild börja vi skissa upp ideér för en dokumentär. vi ska göra en dokumentär om Bf1:ornas gala. Hmm!
Det blir väl kul! Vi ska vara dom som filmar i kulisserna ^^ Hehe!
Sen hade vi Svenska eller innan var det Sam. Men det hade vi i typ en kvart. Sen hade inte rolf tid för oss xD
haha! LOL! :P Hmm! Nu sitter jag hemma och bara tänker...
Fan vad jag färgar håret egentligen. Nästan lika ofta som jag byter trosor xD Haha!

Jag hoppas att det en dag blir du och jag!


image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0