ensamhet.

Maah, inatt spyde jag..
fick en host-attack + att jag är lite för stressad.
Min kropp klarar inte av stress, mamma ringde den där jour linjen.
Den enda jag behövde var lite sömn. Har inte sovit ordentligt på flera nätter jue ;__;
Så då vart det att sova lite. Sjukanmälade mig och sov lite till.
Sen har jag var ute med KLara och duschat Göttgött..
Nu sitter jag och lyssnar på Paramore.
Älskart<3 Väntar på att dom i klassen ska sluta så ska jag ringa Jessica och fråga om jag ska hjälpa till att handla.. Höhö. Men gaasch.
Saknar verkligen kärleken, fattar inte hur jag har klarat mig i 9 månader snart..
Jag som är beroende av det. ;__;
Förut hade jag en konstig drlm, drömde att jag hade en allvarlig sjukdom och jag kolla på hörlurar med en person jag hatar :O Vakna upp som ett stort frågetecken.. haha!
Jaa, men nu har jag inget kvar att skriva..
-Over And Out-

image104
Vill du laga det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0